poniedziałek, 4 czerwca 2012

Akcja na oszczędzanie :)

Jestem zakupoholiczką, stety -niestety...

Postanowiłam się z tego wyleczyć:)

Samej trudno, ale jak wiadomo w grupie raźniej:)                Bo w grupie siła:)

Skacząc sobie po blogach to tu, to tam, trafiłam na świetną akcję zorganizowaną przez  Belleoleum 

Przeżyć za 50 zł:)

Chodzi tu oczywiście o wydatki na kosmetyki:)


Dziewczyny trzymajcie za mnie kciuki:)

Odliczanie czas zacząć:)     

 STOP    na wydatki:)

 i  

START   na oszczędzanie:)



MOJE PODLICZANIE :)
Kosmetyczne zakupy czerwcowe...
Lakier   Oriflame            10, 00 zł
Żel  grejpfrut Mariza          6,30
Puder ryżowy                  12,90
Błyszczyk                          7,80
Cienie                                 9,50
Cienie                                  9,50

Razem 56 zł.......        Przegrałam:(

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz:)

marizzza.m@gmail.com