wtorek, 5 czerwca 2012

Czas na odwyk ;)

Hej Kochane:)
Chciałam Wam powiedzieć i pokazać dlaczego potrzebuję pomocy...
Otóż.... Kupuję bez opamiętania kosmetyki zupełnie mi niepotrzebne, to znaczy są niezbędne, ale ja już je mam, a i tak nadal kupuję następne. Nie potrafię się powstrzymać.
Same zobaczcie, to są tusze które zakupiłam w ciągu ostatnich trzech miesięcy...

Chyba nie chcecie wiedzieć ile było ich wcześniej...

Trzymajcie za mnie kciuki, bo ja znowu mam chęć na kolejny tusz:)  Kto ma najnowszy katalog z Oriflame, ten wie o czym mówię:)
Ja go po prostu muszę mieć:)  Już sobie upatrzyłam kolorek Prune i jestem cholernie na niego chora:)
Aż mnie ściska w żołądku:)
Czyż nie jestem głupia....

10 komentarzy:

  1. Ja tak mam z błyszczykami. Mam ich sporo, a i tak dokupuję kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z nas chyba ma tak z jakimiś kosmetykiem:) ja tuszy mam pięć z czego używam jednego, a o błyszczykach to nie wspomnę ale co tam przydadzą się kiedyś, poza tym każdą rzecz trzeba wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiś czas temu miałam tylko jeden tusz a teraz mój zbiór wygląda podobnie... z błyszczykami tak samo...
    niebawem się pochwalę

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziel sie z koleżankami;) oddaj mi jeden;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe z kąd ja to znam :) też mam kilka tuszy,błyszczyków, podkładów itd. :) trzymam kciuki kochana abyś wytrwała w postanowieniu :) ale jak tam lekko złamiesz to nic się przecież nie stanie świat się przecież nie zawali ;p
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Masz rację, świat się nie zawali:)

      Usuń
  6. Niezła kolekcja, ja mam jeden tusz, za to lakierów do paznokci mam mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha znam to uczucie;) nie potrzebujesz nic wiecej w swojej kosmetyczce, ale cos nowego sie pojawia na rynku albo jest w promocji i musisz to miec;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja droga wiem skąd to uczucie pragnienia kupowania nowego tuszu po prostu chcesz mieć piękne oczy i rzęsy i z każdym kolejnym tuszem wydaje ci się , że spełni Twoje oczekiwania i upiększy oczy bardziej niż poprzedni. Czyż nie jest tak?
    Zachęcam Cię do skorzystania z moich porad na temat stosowania odżywek do rzęs. Napisałam post o sprawdzonych metodach ich upiększenia. Zapraszam: http://modaurodapiekno.blogspot.com/2012/06/jak-dbac-o-rzesy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)

marizzza.m@gmail.com