piątek, 26 kwietnia 2013

Kokosy z Ori ;)

Hej Kobietki:)

Nie tak dawno zaopatrzyłam się w uniwersalny krem o zapachu kokosowym  z Oriflame.
Naczytałam się ochów i achów o tym kremiku iii  zapragnęłam go mieć:) 
Kremu używam do pielęgnacji skórek przy paznokciach, sprawdza się idealnie.
 Zauważyłam też, że fajnie działa na płytkę paznokci - świetnie natłuszcza, a paznokcie wyglądają na odżywione i nawilżone.


Opakowanie jest plastikowe, zakręcane w kształcie beczułki. 
Konsystencja wazeliny.
Zapach - cudowny kokosowy.
Pojemność 15 ml





19 komentarzy:

  1. cudenko!;) uwielbiam zapach kokosa;)
    widze, ze wracasz na dobre do nas;]
    Zapraszam na nowe kosmetyczne rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosek wygląda ciut inaczej niż pozostałe wazelinki :)
    Muszę go w końcu wypróbować, bo uwielbiam wszystkie beczułeczki z Ori.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze się nie skusiłam na żadną wersję tego kremiku, a sporo dobrego o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go i muszę przyznać, że ciężko się go "wygrzebuje" mając długie pazurki :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze używam do tego patyczka od uszu ;)

      Usuń
  5. miałam kiedyś zwykłą wersję ,była ok, ale bez szału jak dla mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam :)
    Jeśli masz ochotę na obserwację zapraszam do mnie

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te kremy, choć opakowanie jest bardzo niewygodne. Ale za to ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten balsamik, uwielbiam jego zapach,cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym kremikach słyszałam wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam w wersji czekoladowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam pierwszy wpis i już zabieram się za kolejnego. Strasznie ciekawy blog :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam kiedyś ten produkt w wersji toffi bardzo dobrze go wspominam i co najfajniejsze jest wielofunkcyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kokos<3
    musi pięknie pachnieć:D

    OdpowiedzUsuń
  14. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  15. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić mini kombajn kosmetyczny 5w1, urządzenie do mikrodermabrazji philips cena i urządzenia do liposukcji kawitacyjnej. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)

marizzza.m@gmail.com